Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом керівника апарату
Долинського районного суду
Івано-Франківської області
від 31 січня 2022 року №01-13/34
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Долинського районного суду Івано-Франківської області
Розділ 1. Загальні положення
1.1. Це Положення розроблено на виконання вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації” № 2939-VI від 13.01.2011 із змінами (далі - Закон) та визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні Долинського районного суду Івано-Франківської області.
1.2. Долинський районний суд Івано-Франківської області (далі - Суд) є суб'єктом відносин у сфері доступу до публічної інформації, а саме розпорядником інформації, який при вирішенні питань щодо доступу до інформації керується Законом.
1.3. Визначення понять:
- запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні;
- запитувачі інформації - фізичні, юридичні особи, об'єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб'єктів владних повноважень;
- публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених Законом;
- суб’єкт владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб'єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов'язковими для виконання;
- звернення громадян - викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) та скарги.
1.4. Правове регулювання відносин, пов’язаних із забезпеченням доступу до публічної інформації, здійснюється відповідно до законів України "Про доступ до публічної інформації", "Про судоустрій і статус суддів", "Про інформацію", "Про доступ до судових рішень", "Про державну таємницю", "Про захист персональних даних", "Про звернення громадян", "Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації", Цивільного процесуального кодексу України, Кримінального процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших Кодексів України, Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30 та інших нормативно-правових актів з цих питань.
1.5. Дія цього Положення не поширюється на надання інформації при здійсненні судочинства судом, при виконанні судових рішень, на відносини щодо отримання інформації суб’єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.
1.6. В Суді визначено відповідальну особу за організацію доступу до публічної інформації, що знаходиться у розпорядженні Суду (далі – відповідальна особа), завданням якої є забезпечення опрацювання, систематизації, аналізу та контролю щодо задоволення запитів на інформацію та надання консультацій під час оформлення запитів.
1.7. Контроль за наданням публічної інформації та дотриманням встановленого порядку надання публічної інформації (опрацювання, систематизація, аналіз та контроль щодо задоволення запиту) про діяльність Суду забезпечують у межах компетенції керівник апарату суду та заступник керівника апарату суду.
1.8. Суд не є розпорядником інформації за запитами на інформацію стосовно інформації інших органів влади України, органів влади інших держав, міжнародних організацій.
Розділ 2. Порядок доступу до інформації про діяльність Суду
2.1. Доступ до інформації забезпечується шляхом:
1) систематичного та оперативного оприлюднення інформації:
- в офіційних друкованих виданнях та в засобах масової інформації;
- на офіційному веб-сайті Суду в мережі Інтернет;
- на єдиному державному веб-порталі відкритих даних;
- на інформаційних стендах у приміщенні Суду;
- присутності запитувачів інформації на відкритих судових засіданнях у Суді;
- будь-яким іншим способом;
2) надання інформації за запитами на інформацію.
2.2. Для забезпечення збереження та доступу до публічної інформації документи, що знаходяться у Суді, підлягають обов'язковій реєстрації в системі обліку, що має містити:
1) назву документа;
2) дату створення документа;
3) дату надходження документа;
4) джерело інформації (автор, відповідний підрозділ);
5) передбачену законом підставу віднесення інформації до категорії з обмеженим доступом;
6) строк обмеження доступу до інформації, у разі якщо вона віднесена до інформації з обмеженим доступом;
7) галузь;
8) ключові слова;
9) тип, носій (текстовий документ, електронний документ, плівки, відеозаписи, аудіо записи тощо);
10) вид (нормативні акти, угоди, рішення, протоколи, звіти, прес-релізи);
11) проекти рішень (доповідні записки, звернення, заяви, подання, пропозиції, листи тощо);
12) форму та місце зберігання документа тощо.
2.3. Доступ до системи обліку, що містить інформацію про документ, що знаходиться у Суді, забезпечується шляхом:
1) оприлюднення на офіційних веб-сайтах суб'єктів владних повноважень такої інформації, а в разі їх відсутності - в інший прийнятний спосіб;
2) надання доступу до системи за запитами.
2.4. Система обліку публічної інформації не може бути віднесена до категорії інформації з обмеженим доступом.
2.5. Суд несе відповідальність за забезпечення доступу до системи обліку відповідно до закону.
2.6. Публічна інформація про діяльність Суду може надаватися в усній формі та у вигляді документованої інформації, в тому числі, у вигляді електронного документа.
2.7. Публічна інформація про діяльність Суду надається у формі, визначеній законодавством. У випадку якщо форма надання публічної інформації законодавством не передбачена, інформація надається запитувачу у тій самій формі, в якій оформлено та надійшов запит, якщо запитувач в запиті не просить надати її в іншій формі. У разі неможливості надання вказаної інформації у запитуваній формі, інформація надається в тому вигляді, в якому вона зберігається в Суді.
2.8. Публічна інформація надається в усній формі запитувачам під час особистого прийому.
2.9. Запити на інформацію по телефону здійснюються за номерами телефонів апарату Суду.
2.10. Запитувач має право звернутись до Суду із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причин подання запиту.
2.11. Суд систематично веде облік документів, що знаходяться у його володінні.
2.12. Розміщення інформації про діяльність Суду на офіційному веб-сайті Суду, інформаційних стендах у приміщенні суду здійснюють відповідальні особи.
2.13.Для забезпечення збереження та доступу до публічної інформації документи, що знаходяться у володінні Суду, підлягають обов’язковій реєстрації в системі обліку відповідно до вимог Закону.
2.14. Доступ до публічної інформації про діяльність суду обмежується, якщо вказана інформація віднесена до інформації з обмеженим доступом.
Перелік відомостей, що належать до інформації з обмеженим доступом, а також відомостей, які не містять ознак публічної інформації, визначається в Додатку 1 до цього Положення.
2.15. Інформація, що стосується розгляду судової справи, копії документів по судових справах, копії судових рішень надаються відповідно до вимог Цивільного процесуального кодексу України, Кримінального процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших Кодексів України, Закону України “Про доступ до судових рішень”, Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої наказом ДСА України 20.08.2019 № 814, інших нормативно-правових актів.
2.16. Публічною інформацією з обмеженим доступом в суді є:
1) конфіденційна інформація;
2) таємна інформація;
3) службова інформація.
2.17. Суд, як розпорядник інформації зобов'язаний:
1) оприлюднювати інформацію, передбачену цим та іншими законами;
2) систематично вести облік документів, що знаходяться в їхньому володінні;
3) вести облік запитів на інформацію;
4) визначати спеціальні місця для роботи запитувачів з документами чи їх копіями, а також надавати право запитувачам робити виписки з них, фотографувати, копіювати, сканувати їх, записувати на будь-які носії інформації тощо;
5) мати спеціальні структурні підрозділи або призначати відповідальних осіб для забезпечення доступу запитувачів до інформації та оприлюднення інформації;
6) надавати та оприлюднювати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об’єктивність наданої інформації і оновлювати оприлюднену інформацію.
2.18. Прес служба Суду зобов'язана оприлюднювати інформацію про діяльність Суду та прийняті Судом рішення на виконання повноважень, встановлених Законом.
2.19. Відповідальна особа зобов'язана:
1) у спеціально визначеному місці для роботи запитувачів з документами чи їх копіями забезпечувати можливість робити виписки з них, фотографувати, копіювати, сканувати їх, записувати на будь-які носії інформації;
2) надавати достовірну, точну та повну інформацію в порядку та строки, визначені Законом.
2.20. У разі коли Суд володіє інформацією про особу, відповідальна особа зобов'язана:
1) надавати таку інформацію безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується, крім випадків, передбачених Законом;
2) використовувати її лише з метою та у спосіб, визначений Законом;
3) вживати заходів для унеможливлення несанкціонованого доступу до неї інших осіб;
4) виправляти неточну та застарілу інформацію про особу самостійно або на вимогу осіб, яких вона стосується.
Відмова особі в доступі до інформації про неї, приховування, незаконне збирання, використання, зберігання чи поширення інформації можуть бути оскаржені.
2.21. Надання публічної інформації про діяльність Суду запитувачам інформації, а також розміщення вказаної інформації на веб-сайті Суду та інформаційних стендах Суду забезпечують відповідальні особи.
Розділ 3 Оприлюднення публічної інформації про діяльність Суду
3.1. Оприлюднення публічної інформації в засобах масової інформації забезпечується керівництвом суду відповідно до законів України "Про судоустрій і статус суддів", "Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування в Україні у засобах масової інформації", "Про доступ до публічної інформації", "Про інформацію", "Про друковані засоби масової інформації", "Про телебачення і радіомовлення", "Про інформаційні агентства" та інших нормативно-правових актів.
3.2. Головний спеціаліст з інформаційних технологій або особа, яка виконує його обов’язки, забезпечує оприлюднення на веб-сайті Суду інформації, підготовленої апаратом Суду з урахування вимог Закону.
3.3. Розміщенню на офіційному веб-сайті Суду, зокрема, підлягає:
1) інформація про діяльність Суду:
- найменування, місцезнаходження, поштова адреса, номери засобів зв'язку, адреса офіційного веб-сайту та адреса електронної пошти;
- режим роботи;
- новини та події суду;
- структура суду;
- керівництво суду, судді;
- апарат суду;
- історія створення та діяльності суду, визначні працівники суду, фотогалерея;
- публікації у засобах масової інформації;
- розклад роботи та графік прийому громадян;
- вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;
2) правила внутрішнього трудового розпорядку Суду;
3) інформація про нормативно-правові засади діяльності Суду;
4) інформація про порядок складання та подання запиту на інформацію;
5) інші відомості про діяльність Суду, які належать до публічної інформації.
3.4. Рішення Суду розміщуються в Єдиному державному реєстрі судових рішень відповідно до Закону України "Про доступ до судових рішень".
3.5. У приміщеннях Суду, де забезпечено вільний доступ осіб (на інформаційному стенді, за допомогою електронного табло тощо) розміщується інформація про:
- розклад роботи Суду;
- порядок і графік особистого прийому громадян керівництвом Суду;
- відомості про дату, час, місце проведення судового засідання у справах, призначених до розгляду в Суді на поточну дату;
- банківські реквізити для сплати судового збору;
- зразки позовних заяв;
- порядок оскарження судових рішень до Суду;
- заходи, які застосовуються до порушників, порядок пропуску до приміщення Суду й зали судових засідань;
- умови та порядок отримання інформації про діяльність Суду;
- інші відомості, необхідні для оперативного інформування запитувачів інформації про діяльність Суду.
3.6. Запитувач має право звернутися до Суду із запитом на інформацію, вимоги щодо оформлення якого визначені Законом.
З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію, які можна отримати на офіційному веб-сайті Суду.
3.7. Невідкладному оприлюдненню підлягає будь-яка інформація про факти, що загрожують життю, здоров'ю та/або майну осіб, і про заходи, що застосовуються у зв'язку з цим.
Розділ 4. Порядок реєстрації та опрацювання запитів
4.1. Оформлення запитів на інформацію здійснюється відповідно до Закону. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особи можуть подавати запит шляхом заповнення відповідної форми запиту на інформацію, яка є додатком до цього Положення (Додаток 2).
4.2. Електронний запит на отримання публічної інформації може заповнюватись за формою, розміщеною на офіційному веб-сайті суду.
4.3. Запити на інформацію, що надходять на адресу Суду, приймаються, попередньо опрацьовуються і реєструються з урахуванням вимог цього Положення.
4.4. Запити на інформацію у вигляді електронного документа надсилаються на електронну пошту суду, роздруковуються та опрацьовуються відповідно до вимог Положення.
4.5. Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Запити можуть подаватися в усній (під час особистого прийому керівництвом Суду), письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.
4.6. Письмовий запит подається в довільній формі.
4.7. Запит на інформацію має містити:
1) ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
У разі недотримання зазначених вимог Суд має право відмовити в задоволенні запиту.
4.8. Діловодство щодо запитів на інформацію ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається в суді на відповідальну особу за організацію доступу до публічної інформації.
4.9. Усі запити на інформацію, що надійшли до суду мають централізовано реєструватися в день їх надходження в реєстраційно-контрольних картках, придатних для оброблення персональними комп’ютерами, або в журналах. Конверти, у яких надійшли запити поштою, зберігаються разом із запитом. Запити, подані під час особистого прийому, також підлягають централізованій реєстрації в реєстраційно-контрольних картках, придатних для оброблення персональними комп’ютерами, або в журналах.
4.10. Для реєстрації запитів на інформацію на верхньому полі першого аркуша запиту праворуч або на іншому вільному від тексту місці запиту ставиться штамп суду. На відтиску штампа зазначається дата надходження запиту та його реєстраційний індекс.
4.11. Реєстраційний індекс запиту, що надійшов до суду, складається з початкової літери прізвища запитувача та порядкового номера запиту, що надійшов, наприклад: М-156. Реєстраційний індекс може бути доповнений іншими позначеннями, що забезпечують систематизацію, пошук, аналіз і зберігання запитів на інформацію.
4.12. У разі надходження повторних запитів їм надається черговий реєстраційний номер, а у відповідній графі реєстраційно-контрольної картки, журналу зазначається реєстраційний номер першого запиту.
Повторними вважаються запити, у яких:
- оскаржується відповідь на попередній запит, що надійшов до суду;
- повідомляється про несвоєчасну відповідь на попередній запит, якщо з часу надходження останнього минув установлений законодавством термін розгляду і відповідь запитувачу не надавалась;
- не надана відповідь по суті або надана не в повному обсязі на перший запит;
- звертається увага на інші недоліки, допущені при наданні інформації, запитуваної в попередньому запиті.
Запити одного й того ж запитувача з одного й того ж питання, що надіслані різним адресатам і надійшли на розгляд суду, обліковуються за реєстраційними індексами першого запиту з додаванням порядкового номера, що проставляється через дріб, наприклад: М-156/1, М-156/2, М-156/3.
4.13. У разі якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити відповідальна особа з питань запитів на інформацію, обов'язково зазначивши в запиті своє ім'я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.
4.14. Відповідальна особа має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
4.15. У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.
4.16. Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтованим.
4.17. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
4.18 Відстрочка в задоволенні запиту на інформацію допускається в разі, якщо запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення в передбачені Законом строки у разі настання обставин непереборної сили. Рішення про відстрочку доводиться до відома запитувача у письмовій формі з роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.
4.19. У рішенні про відстрочку в задоволенні запиту на інформацію має бути зазначено:
1) прізвище, ім'я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту розпорядником інформації;
2) дату надсилання або вручення повідомлення про відстрочку;
3) причини, у зв'язку з якими запит на інформацію не може бути задоволений у встановлений цим Законом строк;
4) строк, у який буде задоволено запит;
5) підпис.
4.20. У разі якщо запит містить прохання надати також інформацію, що не відноситься до публічної, то відповідь на питання, які не відносяться до публічної інформації, може бути направлена заявнику окремо у терміни, передбачені чинним законодавством, про що запитувач повідомляється у відповіді на запит.
4.21. Відповідь на запит повинна містити запитувану інформацію або мотивовану відмову в наданні такої інформації. У відповіді на запит вказуються найменування, поштова адреса суду, посада особи, яка надає відповідь, виконавець, реєстраційний номер, дата.
4.22. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, надається інформація, доступ до якої необмежений.
4.23. Інформація на запит надається безкоштовно.
4.24. У разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк.
4.25. Розмір фактичних витрат визначається відповідним розпорядником на копіювання та друк в межах граничних норм, встановлених Кабінетом Міністрів України. У разі якщо розпорядник інформації не встановив розміру плати за копіювання або друк, інформація надається безкоштовно.
4.26. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
4.27. Особі, яка не оплатила передбачені законодавством фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком документів, запитувана інформація надається після сплати цих витрат.
4.28. Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.
4.29. Реалізація в суді права на доступ до інформації за інформаційним запитом (строк розгляду запитів на інформацію, відмова та відстрочка в задоволенні запиту на інформацію), оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядника інформації здійснюється відповідно до Закону.
4.30. Відповідь на електронний запит на інформацію надається на адресу, вказану запитувачем інформації, та у запитуваній формі (листом чи у вигляді електронного документа). Оригінали запитів на отримання публічної інформації та паперові копії листування за електронними запитами повертаються для зберігання згідно зі Номенклатурою справ Суду.
4.31. Відповідь на інформаційний запит надається запитувачу у спосіб, форма (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) якого вказана у запиті.
Розділ 5. Порядок відмови у задоволенні запитів та оскарження рішень, дій чи бездіяльності суду
5.1. Суд має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках:
1) розпорядник інформації не володіє і не зобов'язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 Закону;
3) особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила передбачені статтею 21 Закону фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком;
4) не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п'ятою статті 19 Закону.
5.2. Відповідь суду про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації.
5.3. Якщо суд не володіє запитуваною інформацією, але за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, відповідальна особа зобов'язана направити цей запит належному державному органу з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним державним органом.
5.4. У відмові в задоволенні запиту на інформацію має бути зазначено:
1) прізвище, ім'я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту розпорядником інформації;
2) дату відмови;
3) мотивовану підставу відмови;
4) порядок оскарження відмови;
5) підпис.
5.5. Рішення, дії чи бездіяльність відповідальної особи можуть бути оскаржені до голови суду або суду.
5.6. Оскарження рішень, дій чи бездіяльності суду до суду здійснюється відповідно до чинного законодавства.
5.7. Запитувач має право оскаржити:
1) відмову в задоволенні запиту на інформацію;
2) відстрочку задоволення запиту на інформацію;
3) ненадання відповіді на запит на інформацію;
4) надання недостовірної або неповної інформації;
5) несвоєчасне надання інформації;
6) невиконання розпорядниками обов'язку оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 Закону;
7) інші рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації, що порушили законні права та інтереси запитувача.
5.8. Відповідальність за порушення законодавства про доступ до публічної інформації несуть особи, винні у вчиненні таких порушень:
1) ненадання відповіді на запит;
2) ненадання інформації на запит;
3) безпідставна відмова у задоволенні запиту на інформацію;
4) неоприлюднення інформації відповідно до статті 15 цього Закону;
5) надання або оприлюднення недостовірної, неточної або неповної інформації;
6) несвоєчасне надання інформації;
7) необґрунтоване віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом;
8) нездійснення реєстрації документів;
9) навмисне приховування або знищення інформації чи документів.
5.9. Особи, на думку яких їхні права та законні інтереси порушені розпорядниками інформації, мають право на відшкодування матеріальної та моральної шкоди в порядку, визначеному Законом.
5.10. Посадові та службові особи не підлягають юридичній відповідальності, незважаючи на порушення своїх обов'язків, за розголошення інформації про правопорушення або відомостей, що стосуються серйозної загрози здоров'ю чи безпеці громадян, довкіллю, якщо особа при цьому керувалася добрими намірами та мала обґрунтоване переконання, що інформація є достовірною, а також містить докази правопорушення або стосується істотної загрози здоров'ю чи безпеці громадян, довкіллю.
Додаток 1
до Положення про порядок організації
доступу до публічної інформації, що
знаходиться у володінні Долинського
районного суду Івано-Франківської області
(пункт 2.14 розділу 2)
Перелік відомостей, які належать до інформації з обмеженим доступом, а також відомостей, які не містять ознак публічної інформації
- інформація, яка на день надходження запиту не відображена та не задокументована жодним чином і на будь-яких носіях, відображення та документування якої не передбачено чинним законодавством України;
- інформація, отримана або створена при листуванні з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами, громадськими об’єднаннями;
- інформація, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або потребує створення в інший спосіб;
- внутрішня службова кореспонденція та доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов’язані з розробкою напряму діяльності районного суду, процесом прийняття управлінських рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень;
- інформація, що міститься в матеріалах судових справ.
- конфіденційна інформація - інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов. Не може бути віднесена до конфіденційної інформація, зазначена в частині першій і другій статті 13 Закону.
Розпорядники інформації, визначені частиною першою статті 13 Закону, які володіють конфіденційною інформацією, можуть поширювати її лише за згодою осіб, які обмежили доступ до інформації, а за відсутності такої згоди - лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини;
- таємна інформація - інформація, доступ до якої обмежується відповідно до частини другої статті 6 Закону, розголошення якої може завдати шкоди особі, суспільству і державі. Таємною визнається інформація, яка містить державну, професійну, банківську, розвідувальну таємницю, таємницю досудового розслідування та іншу передбачену законом таємницю. Порядок доступу до таємної інформації регулюється Законом та спеціальними законами;
- службова інформація – інформація, що міститься в документах, яким присвоєно гриф "для службового користування".
Відповідно до вимог частини другої статті 6 Закону до службової може належати така інформація:
1) що міститься в документах суб'єктів владних повноважень, які становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов'язані з розробкою напряму діяльності установи або здійсненням контрольних, наглядових функцій органами державної влади, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень;
2) зібрана в процесі оперативно-розшукової, контррозвідувальної діяльності, у сфері оборони країни, яку не віднесено до державної таємниці.
Доступ до таких документів надається відповідно до частини другої статті 6 цього Закону.
Перелік відомостей, що становлять службову інформацію, який складається органами державної влади, органами місцевого самоврядування, іншими суб'єктами владних повноважень, у тому числі на виконання делегованих повноважень, не може бути обмеженим у доступі.
Додаток 2
до Положення про порядок організації доступу
до публічної інформації, що знаходиться
у володінні Долинського районного суду
Івано-Франківської області
(пункт 4.1. розділу 4)
Форма для подання запиту на інформацію в письмовому вигляді
Долинському районному суду
Івано-Франківської області
вул. Обліски, 115, м. Долина
Івано-Франківська область, 77500
тел. (03477) 2-75-49, факс (03477) 2–75-77
e-mail: inbox@dl.if.court.gov.ua
___________________________________
Прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача
________________________________________________________
________________________________________________________
Поштова адреса або адреса електронної пошти
_______________________________________________________
Номер засобу зв’язку
ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ
Відповідно до статті 34 Конституції України, Закону України «Про доступ до публічної інформації», Закону України «Про інформацію» прошу надати:
(загальний опис запитуваної інформації чи вид, назва, реквізити, зміст документа,
щодо яких робить запит)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Відповідь (запитувану інформацію) прошу надати (направити) у визначений строк:
(вибрати необхідне)
(особисто факсом, телефонним зв’язком тощо)
Ознайомлений(а) з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації щодо відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк копій документів обсягом більше як 10 сторінок.
«____»__________ 20___ року ______________ ___________________
(підпис) (ім’я та прізвище)