Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Кабінет Міністрів України скоротив перелік документів, що подаються заявником для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
Як повідомили «Закон і Бізнес» в Уряді, це передбачено постановою "Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України" від 23 серпня 2016 року № 553, зокрема, викладено в новій редакції Порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затверджений постановою Кабміну від 25 грудня 2015 року № 1127.
Відтепер при реєстрації речових прав на нерухоме майно немає потреби подавати документи, що перебувають у володінні державних органів.
Так, відомості про документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта, державний реєстратор отримуватиме в режимі реального часу безпосередньо з Єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів (далі – Реєстр).
Зазначена норма запрацює через два місяці з дня набрання чинності вищезазначеною постановою Уряду, коли Міністерством юстиції спільно з Міністерством регіонального розвитку, будівництва та
житлово-комунального господарства буде запроваджено інформаційну взаємодію між Державним реєстром речових прав на нерухоме майно та Реєстром.
Також вищезазначеною постановою Уряду визначено перелік заяв для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, які можуть подаватися в електронній формі (зокрема, таке право надано забудовникам).