flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану організації роботи Долинського районного суду Івано-Франківської області зі зверненнями громадян за 2016 рік в порівнянні з 2015 роком.

22 лютого 2017, 14:56

      Гарантії громадянину на звернення закріплено Конституцією України (стаття 40), в якій визначено, що громадяни України мають право звертатися до органів державної влади та місцевого самоврядування, посадових і службових осіб цих органів, та встановлено обов’язок органів влади та посадових осіб розглядати звернення й надавати обґрунтовані відповіді, у встановлений законом строк.

     Під зверненнями громадян розуміється викладені в письмовій або в усній формі пропозиції, заяви та скарги.
     Основними нормативними актами, на підставі яких здійснюється в суді робота зі зверненнями громадян є: Закон України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 року із змінами від 02.06.2016 року, Закон України «Про статус народного депутата України» від 17.11.1992 року,  «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об`єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», затвердженої Постановою Кабінетів Міністрів України від 14.04.1997 року № 348 із змінами від 03.02.2016 року.
     Звернення громадян, що надійшли до суду, реєструються у журналі реєстрації звернень громадян, матеріали підшиваються у окремі провадження відповідно до номера реєстрації у журналі.  Про результати розгляду звернення заявник повідомляється особисто. Розгляд заяв та скарг, що надходять до суду здійснюється головою суду та керівником апарату суду.
     Кількість надходження до суду звернень (заяв) громадян в порівнянні з аналогічним звітним  періодом  збільшилася. Так, в 2015 році надійшла всього 1 заява, а в 2016 році -  4 звернення і 2 заяви.
Періоди звітності
Залишок звернень на початок звітного періоду
Надійшло звернень за звітній період
Усього
у тому числі
Звернення, що надійшли від
(з гр. 3)
Строки розгляду звернень
(з гр. 3)
Залишок нерозглянутих звернень
(з гр. 3)
Заяв, пропозицій
скарг
Громадян
Народних депутатів
Вищих органів влади
Юридичних осіб
Інших осіб
Усього розглянуто звернень
У тому числі
усього
з них повторних
До 5 діб
До 15 діб
До 30 діб
До 45 діб
більше 45 діб
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
 
2015
рік
 
 
 
0
 
1
 
1
 
1
 
0
 
0
 
1
 
0
 
0
 
0
 
0
 
1
 
1
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
2016
рік
 
 
0
 
4
 
4
 
2
 
0
 
0
 
2
 
0
 
0
 
0
 
0
 
4
 
2
 
2
 
0
 
0
 
0
 
0
 
   
     Варто зауважити, що громадянам зручніше запитувати інформацію та отримувати відповідь електронною поштою. Це значно прискорює і процес опрацювання запиту, і надання запитуваної інформації.
Термін надання відповідей на звернення громадян, зазначені у ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» і обчислюється з дня, наступного за днем їх надходження та реєстрації в суді. Випадків порушення цього строку при розгляді судом  запитів на публічну інформацію та звернень громадян протягом 2016 не було. Слід звернути увагу на відсутність в 2015-2016 роках повторних звернень до суду, що у свою чергу свідчить про надання ґрунтовної та розгорнутої  інформації запитувачу.
     За результатами проведеного аналізу можна зробити висновок, що методи роботи суду щодо створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення або особистий прийом дають громадянам повну та вичерпну інформацію про діяльність суду та виконання покладених на нього завдань. 
Також, судом приділяється значна увага питанню належного виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» для максимального забезпечення реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Долинський районний суд Івано-Франківської області.  
Публічна інформація
 
Рік
2015
2016
Термін розгляду
Кількість звернень
3
18
1-5 днів

 

 

 
     Долинський районний суд Івано-Франківської області, як розпорядник інформації, надає публічну інформацію у формі відкритих даних на запит, оприлюднює і регулярно оновлює її на веб-сайті «Судова влада України». Розпорядник інформації відповідає за визначення завдань та забезпечення діяльності з питань доступу до публічної інформації, надання консультацій під час оформлення запиту, а також  за оприлюднення інформації, передбаченої ЗУ «Про доступ до публічної інформації». Запит, що пройшов реєстрацію обробляється відповідальною особою з питань доступу до публічної інформації.   
Прес-служба суду